Polecany post

GOOD SUMMER

26.2.16

Fejkowe zdjęcia! Czy to błąd?



Hej !

Tak na prawdę siadając teraz przy laptopie , otwierając stronę Bloggera nie wiem o czym będę pisał , ale tak na prawdę to jest w tym najlepsze .Tysiące pomysłów które teraz przychodzą mi do głowy ale też szybko uciekają jest ich mnóstwo , więc żeby mi szybko nie uciekły , bez przedłużania  zaczynajmy :)

Za pewne wiecie co to 'Fejk' ale dla tych co nie wiedzą jest to taka osoba która wstawia na swoje social media nie swoje zdjęcia czyli tak na prawdę posługuje się nie swoimi zdjęciami , prowadzi także fałszywe konta i czasami posługuje się nie swoim nazwiskiem . Zjawisko to jest znane nie od dziś . Podawanie się za kogoś w tych czasach jest bardzo często spotykane .
Według mnie jest to takie trochę dziwne i za razem denerwujące i ludzie nie powinni tego robić . Bardzo często dostawałem wiadomości od osób , której zawartość wyglądała tak " Cześć , ktoś podszywa się pod Ciebie'
"Jakiś gościu ma twoje zdjęcia" itp. i tak szczerze mnie to denerwuje bo jakim prawem ktoś bierze moje zdjęcia , jeśli ja poświęcam czas na pójście i zrobienie tych zdjęć a ktoś inny wstawi sobie od tak moje zdjęcia .. Nie wiem co jest wynikiem tych działań i tak na prawdę chyba nie chcę wiedzieć .
Jeśli wy spotkaliście się z takimi przypadkami napiszcie mi w komentarzu i krótko co o tym sądzicie:) .


Na sobie mam :

      Bluza z - URBAN PATROL
T-Shirt - House
Spodnie - Cropp
Buty- New Balance








47 komentarzy:

  1. spotkałam się nieraz z takimi fejkowymi kontami, nawet były sytuacje, że dziewczyny się podawały za chłopaków i robiły jakimś dziewczyną nadzieje, nawet rozkochiwały je w sobie (oczywiście przez internet) a potem te dziewczyny dowiadywały sie prawy i były załamane :) dla mnie to mega dziecinne zachowanie i powinno się takie sprawy zgłaszać na policje. Nawet jeżeli wstydzimy się samego siebie, mamy kompleksy dotyczące wyglądu to powinniśmy dawać swoje zdjęcia, albo w ogóle a nie kogoś innego :) Pozdrawiam, już od dawna obserwuje masz świetnego bloga.
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super post! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej takich postów ! Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia:)
    tez dostałam kilka wiadomosci z moimi fake kontami...

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo dziecinne i głupie. Ja bym się baaardzo wkurzyła jakby ktoś wziął jakies moje zdjęcie i wstawił gdzieś bez mojej zgody, wiedzy.
    Fajny post i bardzo ładne zdjęcia <3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz swietne w wyczucie stylu. Osobiście nienawidze osób którę się podszywają pod inną osobę. Nie raz w tym przypadku wylądowałam że moja własna mama się pyta dlaczego mam drugie konto na facebook'u pod innym nazwiskiem. Irytuje mnie takie coś, ale świat to jedna wielka ściema. Osoby 'popularniejsze' oraz 'ładniejsze', inny im zazdroszczą i walą sobie kompleksy. Więc próbują się dowartościować tym że kradną osobie zdjęcia i mówią że to oni. Myślą że tym zdobędą fejm czy tam popularność.

    Pozdrawiam,
    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. NAUCZ SIĘ PISAĆ PO POLSKU, CHRYSTE PANIE :V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gościu o co Ci chodzi? Komentujesz mi posty już nie raz w takim stylu?!

      Usuń
    2. Bo jesteś chujowy za każdym razem jak coś napiszesz XDDD

      Usuń
    3. Hah :D To samo mogę powiedzieć o tobie .. Ale zazdrość nigdy nie znikanie z kuli ziemskiej :D

      Usuń
    4. Mam być zazdrosny o totalny brak umiejętności literackich? Chryste, o czym ty pierdolisz XD

      Usuń
    5. A co ty niby jesteś wielkim mistrzem literackim ?! Ja założyłem tego bloga po to by poprawić się w pisowni i nie tylko .. Zbiegiem czasu będzie mi to wychodzić dobrze .. a ty takim spamieniem mi na prawdę udowadniasz co siedzi Ci w głowie ..

      Usuń
    6. To nie jest spam. Poucz się trochę od brata, jemu idzie nieco lepiej od Ciebie.

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz! :>
    nie lubie podszywajacych sie osób :/
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są świetne! Stylizacja ładnie dobrana kolorystycznie. Podszywanie się pod kogoś innego jest po prostu żałosne. Zwykle dzieje się tak, bo ktoś komuś zazdrości, albo chce się wybić na tej osoby popularności. Pozdrawiam!
    http://nacix86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) Bluza mega <33
    Takie podszywanie się pod kogoś jest dziecinne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fejkowe zdjęcia, profile itp, są bardzo denerwujące, nardzo tego nie lubie kiedy ktoś się pod kogoś upodabnia , fajny post , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Tak fajnie się ubrałeś, że wow uwielbiam! Bardzo mi się podoba Twój blog, dlatego obserwuje :)
    http://wiktorialenik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też bardzo denerwuje, gdy ktoś się pod kogoś. Ja też czasami dostaje takie wiadomości, pozdrawiam.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/photography-is-waste-of-time.html
    Zapraszam na najnowszy post. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Super zdjęcia i naprawdę porządny blog. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkałam się wiele razy z takimi fejkowymi kontami, zdjęciami i powiem, że nie wiem co ludzie chcą tym osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkałam się z czymś takim. Moja koleżanka założyła fejkowego fb żeby pisać do kogoś tam, nie pamiętam za bardzo o co chodziło bo to było dawno.. nie czaje do dzisiaj jak można wziąć czyjeś zdjęcia i podszywać się pod tą osobę
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia oraz post!:)
    Skąd bluza? *-*
    http://marlenaishappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne wyczucie stylu. dodaję do obserwowanych ;)
    zapraszam do siebie
    http://eveliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jesteś jedyną osobą którą denerwuje takie zachowanie. Uważam,że Ci ludzie ,,kopiują kogoś" bo osobiście wstydzą się siebie i mają mnóstwo kompleksów. To smutne,ale prawdziwe.

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahah, musiał byś się przemieć,żeby mogło Cię to interesować :)
    Bardzo dziękuję za Twój komentarz na moim za obserwację :)

    Twój blog również mi się podoba, teraz mam kurde dylemat bo nie wiem kogo oglądałam ostatnio na yt ,czy Ciebie czy Twojego brata :))
    Świetne wpisy, aa.. no i bym zapomniała, bluza jest niesamowita :))
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie także denerwują takie sytuację. Nie rozumiem osób, które podszywają się pod innych. Szczególnie można spotkać się z tym na fb.
    Świetna kurtka.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele razy miałam do czynienia z takimi kontami. Szczerze mówiąc te na Facebooku to jeszcze ,,pół biedy'', ale np. na asku, gdy ktoś odpowiada na pytania jako inna osoba to wtedy dla mnie jest już mocne przegięcie. Spotkałam się też z sytuacjami, gdy blogerka kopiowała cały tekst z bloga innej i wstawiała na swojego. Gdzie tu rozum? Nie mam pojęcia.
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    http://cosy-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fejki są denerwujące, najlepsze jest gdy takowe do ciebie piszą..
    Nie wiem do końca czy denerwują Ciebie fejki, czy jednak to, że ktoś bezprawnie umieszcza Twoje zdjęcia, bo jednak chodzi o to, że fejk weźmie je, wstawi i udaje, że jest tą osobą. Nie pójdzie sam i nie zrobi, bo woli się pod kogoś podszywać. Nie żeby coś ale ja sama na ig na avku mam czyjeś zdjęcie i po przeczytaniu Twojego posta zastanowiłam się czy to jest w porządku, ale uważam, że tak, bo jestem jedną z wielu, a ktoś kto udostępnia zdjęcia w sieci musi liczyć się z tym, że ktoś sobie jakieś przygarnie i opublikuje, uroki internetu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc rzadko się spotykam z tym zjawiskiem ;) W dzisiejszych czasach takie konta są tworzone głównie po to, żeby reklamować jakąś firmę - pisanie pozytywnych komentarzy, wrzucanie linków i tym podobne + może jakiś odsetek ludzi, którzy udają w internecie sławne osoby. Mimo wszystko jakoś nie robi to na mnie wrażenia, bo takie fejk konta bardzo łatwo odróżnić od prawdziwych.
    Co do kradzieży zdjęć, należy mieć świadomość tego, że publikując coś w sieci zawsze musimy się liczyć z tym, że ktoś może te materiały wykorzystać i jeśli nie czerpie z tego zysków materialnych, a my te zdjęcia udostępniliśmy dla całego świata - nie można tego nawet nazwać kradzieżą ;)
    Poza tym, nie traktuj tego jak złośliwość, a raczej dobrą radę - popracuj nad pisownią, bo pojawiają się błędy, które mnie uderzyły. Zapewne (w tym kontekście, bo są sytuacje, kiedy można to napisać oddzielnie) i naprawdę pisze się razem ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post! Zgadzam się z tobą, i nie wiem dlaczego ludzie robią takie fejki. Najbardziej spotykanym fejkiem są osoby tworzące konto na facebooku sławnej osoby, i po co?.
    Pozdrawiam ;) i zapraszam: Blog Panny Grabowskiej

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  27. swietne zdjecia, zainteresowal mnie twoj blog :) fejkowe konta sa bardzo denerwujace

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Za kradzież zdjęć można dochodzić odszkodowania na drodze cywilnej, a poza tym jest to przestępstwo naruszające zarówno przepisy prawa karnego jak i prawa autorskiego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam już kilka nieprzyjemnych sytuacji z bezprawnym wykorzystaniem moich zdjęć, na szczęście wystarczyło kilka wiadomości odnośnie ich usunięcia i na szczęście nie musiałam podejmować poważniejszych kroków

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja miałam sytuację, że chłopak z którym zawarłam internetową przyjaźń okazał się dziewczyną...Zakochałam się w twoim blogu, obserwuję:)

    http://mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

@hub3rt3