Polecany post

GOOD SUMMER

24.1.17

ZAPLANUJ SWÓJ CZAS! ZAPLANUJ SIEBIE!



#chmiuro #CRM #influancer #chmiuro_dla_bloggera

Jak wszyscy wiemy, planowanie czasu jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne. Planowanie jest także, doskonałą metodą na osiąganie własnych celów, które tak na prawdę każdy z nas chciałby kiedyś osiągnąć. Wiele osób narzeka, że ma czasu na dane rzeczy, ale tak na prawdę dysponujemy taką samą ilością czasu, jak każdy inny człowiek. Więc jak wytłumaczę to, że inni mają czas na wszystko? Odpowiedź jest bardzo prosta! Inni po prostu potrafią  nim ciekawie i mądrze zarządzać. Dla tego dziś, przychodzę do Was z pewnego rodzaju pomocą, by czas który tak szybko ucieka, współgrał razem z nami.

Dobre kierowanie swoim czasem, to nic innego jak serwis  chmiuro.pl
Servis CHMIURO jest doskonałym pomocnikiem,dla nas bloggerów, ponieważ pomaga nam w dysponowaniu czasu, dobrej organizacji czasu, gdzie również możemy zaplanować swój przyszły post. Każdy się ze mną zgodzi, że takiego czegoś nam brakowało, jak taki niezbędnik i pomocnik dla bloggera, który będzie nam ułatwiał naszą pracę w blogowaniu. 
CRM posiada również takie funkcje jak, segregowane służbowych mejli związanymi np. z współpracami pomiędzy bloggerami a firmami (bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło, bo wiem jak ważna i przydatna dla mnie jest taka segregacja wszystkich mejli, bo mam tendencję do ich gubienia).
 CRM jest również miejscem, do zapisywania i kontrolowania kampanii reklamowych, pomiędzy daną firmą a bloggerem i nie tylko.
Możecie dodawać zadania, edytować zadania, usuwać zadania, dodawać firmy, tagi i wiele innych.
Zachęcam Was do skorzystania z serwisu https://chmiuro.pl/,bo jest to na prawdę dobra sprawa.
Jeśli macie do mnie jakieś pytania, piszcie śmiało w komentarzach:)





13 komentarzy:

  1. Świetny post! Na prawdę bardzo przydatny !
    Postaram się z niego skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam jak najbardziej, sama rejestracja trwa 2 minuty, a samo korzystanie z serwisu jest bardzo przyjemne ;)

      Usuń
  2. Nie znam tego serwisu. Wygląda bardzo użytecznie - wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej stronce, niezły pomysł :) Myslę, że może się przydać
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Natychmiast lecę się rejestrować! Ile ja na to czekałam! :)
    Zapraszam do siebie! http://artgirl12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuje sobie wszystko w myślach - jak dotąd jeszcze mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj lecę na spontanie. Jak ma być tak będzie.
    Patrzę na wszystko realnie :)

    Obserwuję od dawna,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę to koniecznie wypróbować i znaleźć w końcu czas na realizację swoich planów, na które nigdy nie starczało mi czasu. Trzymam za słowo, że działa! Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama już zaczęłam planować swój czas i jest to o wiele lepsze i bardziej przydatne. A ta strona może jeszcze mi pomóc ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :)
    Korzystasz z darmowej wersji czy wykupiłeś pakiet jakiś? Zastanawiam się czy nie spróbować zastosować do swojego bloga ( www.poprostudzialaj.pl)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

@hub3rt3