Polecany post

HOLD STYLE

5.4.17

Nazwa+miniaturka, jako marka - jak dobrać, czego unikać?





Nazwa+miniaturka, jako marka - jak dobrać, czego unikać?

Wielu blogerów lub blogerek, powinno zaczynać swoją działalność w internecie, od samego pomysłu na siebie. Główne tematy/rodzaje blogów, które możemy znaleźć  w danej chwili na polskiej blogosferze, to głównie moda, DIY, gotowanie, podróżowanie, gry itp. jest tego multum.
Więc co zrobić, by wyróżnić się od pozostałych, by zwrócić na siebie uwagę, aby zostać zauważony przez czytelników?
Odpowiedź jest bardzo prosta ! Jednym z bardzo ważnych czynników, który może wpłynąć na twoją działalność w blogosferze, jest posiadanie własnej marki, czyli nic prostszego.
Na sam początek, samą markę tworzy nazwa i miniaturka. Marka jest to pewnego rodzaju symbol lub znak graficzny i termin, którego celem jest identyfikacja Ciebie z pośród innych .
Wiadomy jest fakt, że nie liczy się tylko własna maraka, tylko to jak też będziemy działać w internecie i jak będziemy aktywni, ale dodatek wizualny jest tym elementem, który wyróżni nas od pozostałych.
Bardzo dobrym przykładem, jest logo serwisu o nazwie Twitter, za którego właściciel portalu zapłacił bodajże 2$, a jest teraz jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.
Zadajecie sobie teraz pytanie, jak dobrać, co zrobić, by udało mi się stworzyć coś ciekawego?
Stworzenie własnej marki, powinno się odbyć raczej w sposób strategiczny niż taktyczny.
Sama postawa wizualna, jak dobranie odpowiedniego koloru (najlepiej by było to nie więcej jak trzy kolory), rodzaj czcionki, powinien zostać wybrany tak, by w przyszłości pasowały do naszej koncepcji bloga, czy jakiejkolwiek działalności internetowej.
Ważnym elementem, by nasza maraka stała się atrakcyjna i ciekawiąca nasze oko, jest pozbycie się wszystkiego, co jest zbędne. Jak wiemy prostota i minimalizm to  klucz do sukcesu.
Bardzo ważnym elementem, by uniknąć przy tworzeniu własnej marki, jest kopiowanie. Powinien być to nasz własny, indywidualny pomysł, który powinien być stworzony poprzez naszą własną wyobraźnie/koncepcję, by nie było to na takiej zasadzie, że wzorujesz się na innych, bo potencjalny czytelnik, nie zapamięta Cię z pośród innych twórców.
Kolejna rzecz, to nie zmienianie naszego logo, możemy je co najwyżej ulepszyć, dodać malutkie szczegóły, bo osoba która Cię czyta/śledzi, polubiła Cię być może za to jaki byłeś/aś na samym początku działalności.

3 komentarze:

  1. Ciekawy post ale jakos nie przemawiają do mnie Twoje argumenty :/
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie nie przemawiają do Ciebie moje argumenty? :)

      Usuń
  2. Dobre rady. Zwłaszcza dla początkujących.
    Najgorsze chyba to plagiat ;)

    OdpowiedzUsuń

@hub3rt3