Polecany post

GOOD SUMMER

23.3.17

Jak zacząć przygodę z Instagramem? Pierwsze kroki





Jak zacząć przygodę z Instagramem? Pierwsze kroki od momentu założenia konta.


Nie muszę chyba nikomu przytaczać czym jest instagram, bo jest to wszystkim bardzo dobrze znana aplikacja. Aplikacja ta daje nam bardzo dużo możliwości, które możemy cieawie wykorzystać. Za moment, postaram się krok po kroku, pokazać Wam parę pomysłów na ciekawe korzystanie z aplikacji Instagram.



Gdy już założymy konto w aplikacji, dodamy wszystkie informacje, które są niezbędne do korzystania z apki, na pierwszy odstrzał znajdujemy swoich znajomych, którzy za pewne posiadają własny profil. Dzięki temu, będziemy mieć możliwość obserwowania naszych znajomych i oglądania zdjęć, bądź też video, które Instagram nam umożliwia dodając je na aplikację.
Zakładając konto, tuż przed samym rozpoczęciem korzystania z serwisu na stronie głównej, wyświetlają nam się osoby polecane. Są to osoby popularne, bądź też osoby z wyróżniającymi się profilami od innych osób. Znaleźć tam możecie bardzo dużo inspiracji, które na prawdę są przydatne, wiem to z własnego doświadczenia. Gdy zakładałem konto w aplikacji Instagram, gdzie było to ponad trzy lata temu, zaobserwowałem osoby, które obserwuję do dziś, które dostarczają mi wiele inspiracji.
Gdy pojawisz się na stronie głównej, widzisz posty obserwowanych przez ciebie profili. Są one widoczne w kolejności chronologicznej. Możesz polubić post, skomentować oraz udostępnić post.
Przesuwając palcem w prawą stronę, mamy funkcję do wyszukiwania przeróżnych osób. Nie powinna być to dla Was obca funkcja, bo jest ona we szystkich Social Mediach.
W samym centrum aplikacji, znajdziemy przycisk do zrobienia tak na prawdę najważniejszej rzeczy. Jest to dodanie własnego zdjęcia lub filmu. Możemy również nanieść na zdjęcie filtr, dodać opis, lokalizację, oznaczyć znajomych, dodać hashtag'i.
Przesuwając nadal w prawą stronę, mamy funkcę pokazującą nam aktywność naszych znajomych. Widzimy tam posty, które zostały polubione oraz skomentowane przez znajomych.
Ostatni ruch w prawo, kieruje nas na nasz własny profil, gdzie możemy edytować profil, dodawać zdjęcia lub filmy.
Mamy możliwość dodać krótkiego opisu tzw. " BIO " oraz linku własnej witryny internetowej.

Na dziś to tyle !
Odkrywaj ciekawych ludzi, szukaj ciekawe i inspirujące dla ciebie zdjęcia, dziel się swoimi zdjęciami oraz chwilami, razem ze znajomymi.

11 komentarzy:

  1. Świetny wpis, bardzo przydatny dla osób, które dopiero zaczynają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze wymysliles cos nowego! Uwielbiam Twojego bloga za to ze ciagle mnie zaskakuje. Mam instagram od dawna i nie wyobrażam sobie bez niego zycia:D
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze wymysliles cos nowego! Uwielbiam Twojego bloga za to ze ciagle mnie zaskakuje. Mam instagram od dawna i nie wyobrażam sobie bez niego zycia:D
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze lepiej jest mieć takich czytelników jak Ty ! :D

      Usuń
  4. Dziekuje za swietne rady. Skorzystam :)
    Pozdraiwam serdecznie.
    www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam konto na instagramie i to moje ulubione social media :) Świetne pomysły dla początkujących :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Enjoyed reading this! Would love to follow each other? It would be great for me to support you! At this place, you can see more fashion things.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótko i na temat, zdecydowanie osoby które dopiero zaczynają przygodę z insta skorzystają z tego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię instagrama. Wcześniej nie wiedziałam jak go wypromować, ale teraz mniej więcej wiem o co w tym wszystkim chodzi i dochodzą mi nowy obserwatorzy :) super porady dla początkujących.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Kilka razy próbowałam z instagramem, ale jakoś nie do końca mogłam się przekonać :D Może teraz dam radę. Fajnie, że dajesz rady innym ;)

    OdpowiedzUsuń

@hub3rt3