Polecany post

HOLD STYLE

11.11.16

HOLD STYLE





Hejka, zgodzicie się ze mną, że własny styl w dzisiejszych czasach, jest ważną sprawą, która pomaga a czasami szkodzi naszemu byciu.
O co mi dokładnie chodzi? Czasami ludzie, nie akceptują naszego wyglądu, ale są to tylko małe pionki w grze, które trzeba eliminować, a
nie się przejmować, tylko robić to co chcemy i jak chcemy. Staram się w każdym moim poście ze stylizacjami, pokazać wam, że własny styl to coś, co powinno się posiadać. Nie chodzi mi tylko o sam ubiór, ale i o to, że zajmujemy się czymś innym od innych. Moim zdaniem jeśli ktoś to posiada, staje się wyjątkowy. A wy czytelnicy, posiadacie własny styl?

Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację i zdjęcia, wykonywane były jakiś czas temu, a stylizacja uchodzi za bardziej luźną. Czarna bluza, ciemno niebieskie joggery, czarne super stary i moja kultowa czapka.
Mam nadzieję, że zdjęcia jak i stylizacja, się wam podoba i podzielicie się swoją opinią w komentarzach. W kolejnej stylizacji, postaram się by nie była to tylko bluza + jeansy, tylko na coś bardziej oryginalnego . 

CAP - adidas®.
HOODIE - URBAN PATROL
TROUSERS - OMBRE
SHOES - adidas®.





















11 komentarzy:

  1. Bluza jest tak genialna, że nawet ja bym ją mogła nosić! Świetnie wyglądasz.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/keep-calm-and-smiley-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia i bluza <333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna bluza, świetne zdjęcia! :)
    http://karinasaktura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sadze ze masz wyczucie stylu, ale najwazniejsze jest to aby dobrze się czuć w tym co mamy na sobie! 😊 Pozdrawiam xo http://joanna-rita.blogspot.com/2016/10/przedstawiam-sie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zdjęcia! Super stylizacja! Tak przy okazji to czekam na kolejne muscial.ly!

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma własny styl, ale nie każdy o tym mówi/myśli - tak jak ja. To po prostu nie jest coś, co by mnie interesowało na tyle, by nad tym siedzieć.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest super, ale superstary jak dla mnie na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bardzo fajnie na dobrym poziomie ! zapraszam do mnie http://wdobrym-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

@hub3rt3