Polecany post

GOOD SUMMER

25.8.16

ULUBIEŃCY SIERPNIA #1 GodToys, Reebok, Musical.ly







Za nami już prawie cały sierpień, niestety ciężko mi o tym pisać, ale powoli będę przygotowywał się do szkolnej monotonii. Postanowiłem, że na moim blogu będą pojawiały się 'ULUBIEŃCY', chciałbym wprowadzić na bloga trochę odmienności, dla tego też będę tworzył takie wpisy.
Mam nadzieję, że posty tego typu przypadną wam do gustu i będę częściej tworzył takie wpisy.
Czekałem jeszcze na parę przesyłek, ale jednak nie doszły na czas, dla tego pojawią się w następnych wpisach.



- Pierwszym ulubieńcem, jest 'KUBEK OBIEKTYW' od firmy GodsToys.pl. Przyznam się że, bardzo marzyłem o takim kubku, ponieważ bardzo lubię fotografię, jak mogliście przekonać się w tym poście Klik, a firma GodsToys.pl mi to umożliwiła.
(GodsToys to firma z bardzo ciekawymi,zabawnymi akcesoriami)




- Następnym ulubieńcem sierpnia, są buty od Reebok PL, jest to seria Classic Leather.





-Aplikacja Musical.ly, za pewne bardzo dobrze wam znana aplikacja. Przyznam się, że od wczoraj dopiero zacząłem na niej nagrywać i nie chodzi tu o to, że nie przypadła mi wcześniej do gustu, tylko mój telefon mi tego nie umożliwiał.
(Dodał bym wam screen'a mojego profilu, ale nie ogarnąłem jeszcze mojego telefonu)






-Wyżej napisałem, że nagrywanie na aplikacji uniemożliwiał mi mój telefon, dlatego dziś chciałbym wam przedstawić mój nowy telefon, który doszedł mi wczoraj. Jestem z niego zadowolony w stu procentach.




-Do ulubieńców zaliczyłem także, piosenkę Justin'a Bieber'a - Cold Water




- Skórzany portfel, od firmy GodsToys.pl




-W sierpniowym ulubieńcu, nie mogło zabraknąć także filmu na wakacyjne dni.
Winter's War, jest to bardzo ciekawy film, który opowiada bardzo ciekawą historię. Polecam obejrzeć każdemu, a na dole zostawiam wam zwiastun do niego.


3 komentarze:

  1. Fajny kubek, chciałam go kiedyś kupić, ale mam zdecydowanie za dużo w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty :) i super buty!
    Zapraszam do siebie http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że jeden z niewielu męskich blogów, na któym zostanę ;)
    Robisz świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń

@hub3rt3