Polecany post

GOOD SUMMER

18.9.15

Powrót







Hej wszystkim! Dawno mnie tu nie było .. spowodowane jest to tym że mam bardzo mało czasu ,no niestety . Jest tak dla tego że mam dużo nauki i popołudniową zmianę , trochę kicha . Kilka osób pytało mnie jak to jest mieć na popołudnie Trochę fajnie trochę głupio ale o tym napiszę wam kiedy indziej . Wiem że mój blog od jakiegoś czasu świeci pustkami , wiem że mam mało czasu ale na pewno już tak rzadko nie będę na niego sprawdzać . Często jestem na instagramie http://instagram.com/hubertkuc . A na dole macie parę fotek z ostatniej sesji :]



7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, radzę łapać odpowiednią ostrość aparatem, bo zdj 1 i 3 jest rozmazane :|
    (chyba, że to było zrobione umyślnie, a ja robię z siebie debila XD)
    Mega koszulka (^▽^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robisz z siebie debila :) Tak 1 i 3 zdjęcie celowo jest rozmazane :) Dziękuję:*

      Usuń
  2. więcej notek by się przydało :)
    http://weronikuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być i pisać jak najczęściej notki na blogu;))

      Usuń

@hub3rt3